Pismo iz Benečije

Uncategorized

 

Eccoci alla prima trasmissione radiofonica di questa stagione, che potete ascoltare ogni venerdì  su radio Primorski val/Alpski val e su radio Onde furlane,

ma la novità è che questa è  anche la trasmissione video-radiofonica n. 0 visibile su you tube.

Una trasmissione di prova, che miglioreremo in modo che possiate seguirci ogni settimana e che ha lo scopo di arrivare ovunque, a chi non riceve i segnali radio e a chi vive lontano dalle nostre valli con l’augurio che possa sentirsi almeno un po’ a casa.

Nel corso della trasmissione, che sarà disponibile il sabato, ovvero il giorno dopo la messa in onda, potrete ascoltare la voce della val Resia, delle valli del Torre e delle Valli del Natisone.

Un grazie alle redazioni delle radio, che da due anni ci permettono di andare in onda e un grazie ai collaboratori per la disponibilità e la pazienza.

Buon ascolto, quindi. E anche buona visione.

 

Tu je prva radijska oddaja  te sezone, ki jo lahko poslušate ob petkih na Primorskem valu /Alpskem valu in na radiu Onde Furlane.

Lletošnja novost je, da je to tudi št. 0 video-radijske oddaje, ki si jo boste lahko ogledali na you tube.

Gre za eksperimentalno oddajo, ki jo bomo še izboljšali, tako da nas boste lahko gledali vsak teden tudi na spletu.

Oddaja je namenjena  tistim, ki  jih ne dosežejo naši radijski valovi, in tistim, ki živijo daleč od naših dolin s troštom, da se bodo tako lahko počutili malo doma.

V oddaji, ki bo na you tube od sobote, ker se ob petkih predvaja na radiu, boste poslušali novice iz naših dolin: iz Rezije, Tera in Nediže.

Hvala radijskim redakcijam, ki nam že dve leti omogočata predvajanje, in hvala vsem sodelavcem za potrpežljivost in dobro voljo.

Poslušajta oddajo! In tudi ogeljte si jo!

LINK VIDEO YOUTUBE ->    Pismo iz benečije

STAFF:

Antonio Bankič – Lukežu

Cecilia Blazutič – Perinova

Marina Cernetig – Giželna

Igor Černo – Žgeć

Davide Klodič – Dugarju

Eva Golles – Ščopova

Giacinto Iussa – Mihjelnu

 

Related Posts

No results found

Menu